jak zamówić
Składanie zamówień
w sklepie internetowym http://www.selmex.pl/ odbywa się za pośrednictwem:
- wypełnionego formularza (zarejestruj się) lub/i logowania (login, hasło)
- poprzez kontakt telefoniczny tel. 061/ 86 78 189
- przesłanie zamówienia faxem pod nr 061/ 65 17 103
- przesłanie zamówienia e-mailem: selmex@selmex.pl
Zamówienia mogą być składane przez całą dobę. Zamówienia złożone w sobotę, niedzielę, dni urlopowe lub święta rozpatrywane będą w pierwszym dniu roboczym następującym po dniu w którym zamówienie zostało złożone. Termin realizacji zamówienia zazwyczaj nie przekracza 5 dni roboczych. Wyjątek stanowić mogą zamówienia na artykuły aktualnie niedostępne. W tym przypadku termin realizacji może się przedłużyć o czym Nabywca zostanie poinformowany przez handlowca SELMEX.
Potwierdzenie zamówienia
- jest wiążące dla klienta, gdy złożone zamówienie zostanie potwierdzone przez Nabywcę.
- Pracownik sklepu skontaktuje się z Zamawiającym telefonicznie lub mailowo w celu jego potwierdzenia oraz uzgodnienia dalszych szczegółów transakcji.
- Zamawiający może wprowadzić zmiany do zamówienia do momentu jego ostatecznego potwierdzenia przez Handlowca Selmex.
- W przypadku braku możliwości potwierdzenia zamówienia wynikłej z winy Nabywcy złożone zamówienie zostaje anulowane w ciągu 48 godzin.
- Złożenie zamówienia przez Nabywcę jest równoznaczne z upoważnieniem Sklepu Internetowego http://www.selmex.pl/ do wystawienia faktury bez konieczności uzyskania podpisu Nabywcy.
Formy zapłaty.:
Za zamówione towary lub usługi można zapłacić :
- gotówką - przy osobistym odbiorze w siedzibie firmy
- gotówką - kurierowi przy odbiorze dostarczonych towarów (pobranie)
- przedpłata na konto - zawsze przy pierwszym zamówieniu w formie wysyłkowej
BZ WBK S.A. III/o Poznań nr rachunku: 60 1090 1359 0000 0000 3505 3730
Dostawy produktów zamawianych w Sklepie Internetowym http://www.selmex.pl/ realizowane są na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej za pośrednictwem firmy kurierskiej wskazanej przez sklep internetowy http://www.selmex.pl/. Koszt dostawy określa cennik firmy kurierskiej dostarczającej towar i podawany jest przez handlowców firmy SELMEX przed dostawą towaru do klienta. Na fakturze ujmowane są koszty przygotowania i wysyłki towaru w poniższych cenach brutto:
Forma wysyłki |
przedpłata |
za pobraniem |
Netto |
Brutto |
Netto |
Brutto |
Paczka (koperta A4) max.0,5kg |
6,00 |
7,38 |
- |
- |
Paczka do 2 kg -Poczta |
13,01 |
16,00 |
17,07 |
21,00 |
Paczka do 5 kg -Poczta |
14,50 |
17,84 |
19,00 |
23,30 |
Paczka do 31 kg –kurier DHL |
16,26 |
20,00 |
21,95 |
27,00 |
Za paczki poniżej wartości towaru 50,00 zł brutto doliczamy 4,00 zł netto (4,92 z VAT) do ceny przesyłki (koszty przygotowania wysyłki). |
Klient również może wskazać inną firmę kurierską. Gdy Klient wybiera dogodną dla niego firmę kurierską wówczas samodzielnie zleca odbiór przesyłki. Koszty przesyłki oraz termin dostawy Nabywca reguluje bezpośrednio z firmą kurierską, a wartość faktury nie obejmuje kosztów przesyłki.
Przyjęcie przesyłki
od firmy kurierskiej (wskazanej przez sklep internetowy) musi być potwierdzone pisemnym pokwitowaniem. Z chwilą pokwitowania na Nabywcę przechodzi prawo własności towaru. W obecności kuriera:
a) po przyjeździe kuriera należy w jego obecności sprawdzić stan zewnętrzny przesyłki
b) pokwitować i opłacić przesyłkę (jeśli nie była opłacona wcześniej przelewem)
c) rozpakować i sprawdzić stan oraz kompletację zawartości
Jeżeli wystąpią jakiekolwiek nieprawidłowości typu: uszkodzenia mechaniczne, niezgodność kompletacji z fakturą, należy zażądać od kuriera sporządzenia „Protokołu Reklamacji”.
W protokole należy odnotować poniższe dane:
- informacje o oznaczeniach ostrzegawczych na zewnątrz opakowania (czy były- nalepki „ostrożnie szkło”, „góra dół”, taśma klejąca lub firmowa)
- informacje o stanie kartonu zabezpieczającego przesyłkę (wgniecenia, odbicia, rozdarcie itp.)
- informacje o zabezpieczeniu przesyłki z zewnątrz i wewnątrz opakowania (karton, wypełnienie)
- informacje o uszkodzeniach towaru (które elementy wewnątrz i w jaki sposób zostały uszkodzone)
Uwaga! Zaistniałe zdarzenie należy niezwłocznie zgłosić telefonicznie i przesłać kopię protokołu szkody (fax'em lub pocztą) do siedzby P.H.U. SELMEX ul. Rolna 1 Plewiska k. Poznania 62-064.
Po nieskutecznych dwóch próbach doręczenia towaru do adresata przez kuriera, towar wraca do siedziby firmy SELMEX, gdzie można go osobiście odebrać.
|