W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Szczegółowe informacje znajdują się w POLITYCE PRYWATNOŚCI I WYKORZYSTYWANIA PLIKÓW COOKIES. OK, rozumiem

Zaloguj się do strefy klienta
Login:
Hasło:


Hurtownia Elektrotechniczna oferuje części i akcesoria oraz materiały eksploatacyjne do naprawy silników elektrycznych i elektronarzędzi, a szczególnie druty nawojowe, wirniki, szczotki elektryczne, komutatory, łożyska

produkty: 0   suma: 0,00 zł






jak zamówić

Składanie zamówień
w sklepie internetowym http://www.selmex.pl/ odbywa się za pośrednictwem:
- wypełnionego formularza (zarejestruj się) lub/i logowania (login, hasło)
- poprzez kontakt telefoniczny tel. 061/ 86 78 189
- przesłanie zamówienia faxem pod nr 061/ 65 17 103
- przesłanie zamówienia e-mailem: selmex@selmex.pl

Zamówienia mogą być składane przez całą dobę. Zamówienia złożone w sobotę, niedzielę, dni urlopowe lub święta rozpatrywane będą w pierwszym dniu roboczym następującym po dniu w którym zamówienie zostało złożone. Termin realizacji zamówienia zazwyczaj nie przekracza 5 dni roboczych. Wyjątek stanowić mogą zamówienia na artykuły aktualnie niedostępne. W tym przypadku termin realizacji może się przedłużyć o czym Nabywca zostanie poinformowany przez handlowca SELMEX.

Potwierdzenie zamówienia
- jest wiążące dla klienta, gdy złożone zamówienie zostanie potwierdzone przez Nabywcę.
- Pracownik sklepu skontaktuje się z Zamawiającym telefonicznie lub mailowo w celu jego potwierdzenia oraz uzgodnienia dalszych szczegółów transakcji.
- Zamawiający może wprowadzić zmiany do zamówienia do momentu jego ostatecznego potwierdzenia przez Handlowca Selmex.
- W przypadku braku możliwości potwierdzenia zamówienia wynikłej z winy Nabywcy złożone zamówienie zostaje anulowane w ciągu 48 godzin.
- Złożenie zamówienia przez Nabywcę jest równoznaczne z upoważnieniem Sklepu Internetowego http://www.selmex.pl/ do wystawienia faktury bez konieczności uzyskania podpisu Nabywcy.

Formy zapłaty.:
Za zamówione towary lub usługi można zapłacić :
- gotówką - przy osobistym odbiorze w siedzibie firmy
- gotówką - kurierowi przy odbiorze dostarczonych towarów (pobranie)
- przedpłata na konto - zawsze przy pierwszym zamówieniu w formie wysyłkowej
  BZ WBK S.A. III/o Poznań nr rachunku: 60 1090 1359 0000 0000 3505 3730

Dostawy produktów zamawianych w Sklepie Internetowym http://www.selmex.pl/ realizowane są na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej za pośrednictwem firmy kurierskiej wskazanej przez sklep internetowy http://www.selmex.pl/. Koszt dostawy określa cennik firmy kurierskiej dostarczającej towar i podawany jest przez handlowców firmy SELMEX przed dostawą towaru do klienta. Na fakturze ujmowane są koszty przygotowania i wysyłki towaru w poniższych cenach brutto:
 
 

Forma wysyłki

przedpłata

za pobraniem

Netto

Brutto

Netto

Brutto

Paczka (koperta A4) max.0,5kg

6,00

7,38

-

-

Paczka do 2 kg -Poczta

13,01

16,00

17,07

21,00

Paczka do 5 kg -Poczta

14,50

17,84

19,00

23,30

Paczka do 31 kg –kurier DHL

16,26

20,00

21,95

27,00

Za paczki poniżej wartości towaru 50,00 zł brutto doliczamy 4,00 zł netto (4,92 z VAT) do ceny przesyłki (koszty przygotowania wysyłki).



Klient również może wskazać inną firmę kurierską. Gdy Klient wybiera dogodną dla niego firmę kurierską wówczas samodzielnie zleca odbiór przesyłki. Koszty przesyłki oraz termin dostawy Nabywca reguluje bezpośrednio z firmą kurierską, a wartość faktury nie obejmuje kosztów przesyłki.

Przyjęcie przesyłki
od firmy kurierskiej (wskazanej przez sklep internetowy) musi być potwierdzone pisemnym pokwitowaniem. Z chwilą pokwitowania na Nabywcę przechodzi prawo własności towaru. W obecności kuriera:
a) po przyjeździe kuriera należy w jego obecności sprawdzić stan zewnętrzny przesyłki
b) pokwitować i opłacić przesyłkę (jeśli nie była opłacona wcześniej przelewem)
c) rozpakować i sprawdzić stan oraz kompletację zawartości

Jeżeli wystąpią jakiekolwiek nieprawidłowości typu: uszkodzenia mechaniczne, niezgodność kompletacji z fakturą, należy zażądać od kuriera sporządzenia „Protokołu Reklamacji”.
W protokole należy odnotować poniższe dane:
- informacje o oznaczeniach ostrzegawczych na zewnątrz opakowania (czy były- nalepki „ostrożnie szkło”, „góra dół”, taśma klejąca lub firmowa)
- informacje o stanie kartonu zabezpieczającego przesyłkę (wgniecenia, odbicia, rozdarcie itp.)
- informacje o zabezpieczeniu przesyłki z zewnątrz i wewnątrz opakowania (karton, wypełnienie)
- informacje o uszkodzeniach towaru (które elementy wewnątrz i w jaki sposób zostały uszkodzone)

Uwaga! Zaistniałe zdarzenie należy niezwłocznie zgłosić telefonicznie i przesłać kopię protokołu szkody (fax'em lub pocztą) do siedzby P.H.U. SELMEX ul. Rolna 1 Plewiska k. Poznania 62-064.
 
Po nieskutecznych dwóch próbach doręczenia towaru do adresata przez kuriera, towar wraca do siedziby firmy SELMEX, gdzie można go osobiście odebrać.


PHU SELMEX
tel. 61/86 78 189
sklep: www.selmex.pl
ul. Rolna 1
fax: 61/65 17 103 sklep: www.selmex.com.pl
62-064 Plewiska
tel. kom. 669 10 10 88
NIP 777-228-80-74
tel. kom. 601 29 33 73
Regon: 639610442
mail: selmex@selmex.pl


[CMS] by cdweb.pl